skip to main | skip to sidebar

WinMK Live

Windows, C#, XAML, .NET, Web, aplikacje mobilne, IoT

wtorek, 27 sierpnia 2013

BUILD 2013 (28): Windows 8.1 - gry

Rzuciłem okiem na prezentacje dotyczące programowania gier. Jakoś mniej przykuwały moją uwagę niż rok temu, ale zawsze coś tam wniosły.

 

Building Games for Windows

image

image

image

image

image

image

 

Bringing Halo: Spartan Assault to Windows Tablets and Mobile Devices

image

 

Accelerating Windows Store Game Development with Middleware

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Play Together! Leaderboards with Windows Azure and Multiplayer with Wi-Fi Direct

Fajna gra …

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Cutting Edge Games on Windows Tablets

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

From Android or iOS: Bringing Your OpenGL ES Game to the Windows Store

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Tales from the Trenches: Developing “The Harvest” and “Gunpowder” with Unity

image

image

image

image

 

Bringing Desktop PC Games to the Windows Store

image

Autor: Marcin Kruszyński o 22:20
Etykiety: .NET, 3D, BUILD 2013, C#, C++, DirectX, Visual Studio 2013, win8dev, Windows 8.1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

Subskrybuj

Posty
Atom
Posty
Komentarze
Atom
Komentarze

Mój blog po angielsku

  • Windows developer future
    New features in Silverlight 4 Beta: Viewbox - *Viewbox *has been around in WPF since version 1 and it’s also part of the Silverlight Toolkit. It’s also in runtime of Silverlight 4 Beta. [image: viewb...
    15 lat temu

Linki

  • Twitter @mkruszynski
  • Facebook fanpage
  • BUILD
  • TeleDICOM

Archiwum bloga

  • ►  2017 (38)
    • ►  lipca (1)
    • ►  czerwca (5)
    • ►  maja (15)
    • ►  kwietnia (8)
    • ►  marca (9)
  • ►  2016 (71)
    • ►  listopada (1)
    • ►  października (1)
    • ►  września (2)
    • ►  sierpnia (9)
    • ►  lipca (2)
    • ►  czerwca (7)
    • ►  maja (11)
    • ►  kwietnia (12)
    • ►  marca (7)
    • ►  lutego (6)
    • ►  stycznia (13)
  • ►  2015 (100)
    • ►  grudnia (7)
    • ►  listopada (2)
    • ►  października (9)
    • ►  września (5)
    • ►  sierpnia (6)
    • ►  lipca (6)
    • ►  czerwca (7)
    • ►  maja (15)
    • ►  kwietnia (8)
    • ►  marca (14)
    • ►  lutego (10)
    • ►  stycznia (11)
  • ►  2014 (96)
    • ►  grudnia (9)
    • ►  listopada (10)
    • ►  października (14)
    • ►  września (12)
    • ►  sierpnia (5)
    • ►  lipca (1)
    • ►  czerwca (2)
    • ►  maja (17)
    • ►  kwietnia (18)
    • ►  marca (1)
    • ►  lutego (4)
    • ►  stycznia (3)
  • ▼  2013 (90)
    • ►  grudnia (2)
    • ►  listopada (2)
    • ►  października (1)
    • ►  września (13)
    • ▼  sierpnia (15)
      • BUILD 2013 (31): Windows 8 okiem deweloperów Andro...
      • BUILD 2013 (30): Windows 8.1 - automatyczne testy ...
      • BUILD 2013 (29): Windows 8.1 - accessibility, loka...
      • BUILD 2013 (28): Windows 8.1 - gry
      • BUILD 2013 (27): WebGL, wydajność w JavaScript
      • BUILD 2013 (26): Windows 8.1 - Alarms, Calculator,...
      • BUILD 2013 (25): Windows 8.1 - wydajność w XAML, w...
      • Windows Phone App Studio
      • Windows 8.1 - build 9471
      • BUILD 2013 (24): Windows 8.1 - odciski biometryczn...
      • BUILD 2013 (23): Windows 8.1 - nowy klient http; W...
      • BUILD 2013 (22): Windows 8.1 - enterprise, stosy t...
      • BUILD 2013 (21): Windows 8.1 - optymalizacja GridV...
      • BUILD 2013 (20): Windows 8.1 - co nowego w komunik...
      • BUILD 2013 (19): Windows 8.1 - kamera, MPEG-DASH
    • ►  lipca (13)
    • ►  czerwca (21)
    • ►  maja (1)
    • ►  kwietnia (11)
    • ►  marca (1)
    • ►  stycznia (10)
  • ►  2012 (150)
    • ►  grudnia (19)
    • ►  listopada (18)
    • ►  października (2)
    • ►  września (3)
    • ►  sierpnia (5)
    • ►  lipca (6)
    • ►  czerwca (26)
    • ►  maja (28)
    • ►  kwietnia (20)
    • ►  marca (10)
    • ►  lutego (3)
    • ►  stycznia (10)
  • ►  2011 (34)
    • ►  grudnia (12)
    • ►  listopada (6)
    • ►  października (2)
    • ►  września (2)
    • ►  sierpnia (3)
    • ►  lipca (1)
    • ►  czerwca (3)
    • ►  maja (2)
    • ►  kwietnia (2)
    • ►  stycznia (1)
  • ►  2010 (21)
    • ►  grudnia (2)
    • ►  listopada (1)
    • ►  października (4)
    • ►  września (1)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (1)
    • ►  czerwca (5)
    • ►  maja (4)
    • ►  kwietnia (2)
  • ►  2009 (17)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  listopada (1)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (2)
    • ►  czerwca (1)
    • ►  maja (2)
    • ►  kwietnia (2)
    • ►  marca (4)
    • ►  lutego (2)
    • ►  stycznia (1)
  • ►  2008 (34)
    • ►  listopada (2)
    • ►  października (1)
    • ►  sierpnia (2)
    • ►  lipca (11)
    • ►  czerwca (6)
    • ►  maja (3)
    • ►  marca (2)
    • ►  lutego (3)
    • ►  stycznia (4)
  • ►  2007 (36)
    • ►  grudnia (10)
    • ►  listopada (12)
    • ►  października (5)
    • ►  września (9)

Marcin Kruszyński

Marcin Kruszyński

O mnie

Marcin Kruszyński
Programista, architekt i pasjonat nowości. Od 2004 roku zajmuję się technologiami Microsoft. Z .NET jestem od wersji 1.1, pisze też aplikacje HTML5 w Angular.js oraz jestem otwarty na różne rozwiązania mobilne i nie tylko. Fan platformy WinRT (Windows/Windows Phone 8.x, Windows 10).
Wyświetl mój pełny profil

DSP 2016-2017

DSP 2016-2017