piątek, 29 maja 2009

Ostatni tydzień maja 2009 – krótkie podsumowanie cz.1

Uważam, że w bieżącym tygodniu jest kilka faktów godnych odnotowania – dlatego postanowiłem zrobić jakieś podsumowanie w dwóch częściach. Dlaczego w dwóch? Pamiętajmy, że ten tydzień się jeszcze nie skończył, a w weekend szykuje się ważna impreza, jakim jest bez wątpienia CodeCamp. Ale o tym napiszę w drugiej części podsumowania …

Z mojej perspektywy niewątpliwie w tym tygodniu były znaczące dwa wydarzenia – ukazanie się nowej odsłony “Oslo” oraz wyprawa na Śląsk.

Co do nowego “Oslo” nie mogę na razie wiele powiedzieć poza tym, że zmiany są dość znaczące, wprowadzono nowe funkcjonalności, zmieniono nieco “M”, zmieniono część narzędzi, a “Quadrant”  w publicznej odsłonie mało przypomina poprzednie wydania – prezentuje się wręcz na ich tle bardzo ascetycznie. Potrzebuję trochę czasu, by rozpoznać, co dokładnie uległo zmianie. Jestem tego bardzo ciekaw (a w szczególności nowego “Quadranta”), więc bardzo prawdopodobne, że niedługo coś więcej na ten temat więcej napiszę…

012

W tym tygodniu wpadłem też na Górny Śląsk, by przedstawić możliwości .NET RIA Services we współpracy z Silverlight  i ASP.NET. Zostałem zaproszony na XVI spotkanie Śląskiej Regionalnej Grupy Microsoft i Polish SQL Server User Group (PLSSUG) Katowice, które w tym miesiącu odbyło się - jak wskazuje nazwa drugiej społeczności - w Katowicach. Spotkanie pierwszorzędne, była też okazja porozmawiać z lokalnymi liderami i przespacerować się ulicami miasta. Tak więc bardzo pozytywnie traktuję czas tutaj spędzony. 

Brak komentarzy: