poniedziałek, 4 października 2010

MTS 2010, jak szukałem drogi z WP7 i coś ponadto

Pragnę zaprosić jutro wszystkich zainteresowanych do stoiska ATE z kategorii Windows Phone na konferencji MTS 2010 w Pałacu Kultury. Jako ATE (Ask The Expert) postaram się udzielić wyczerpujących informacji przydatnych dla developerów Windows Phone 7. Być może będzie nawet jakiś “żywy” telefon, ale nie jest to przesądzone.

Pozostając przy samym temacie Windows Phone 7, ostatnio jeszcze przed wydaniem finalnych narzędzi obiecywałem, że przygotuję aktualizacje wcześniejszych materiałów, opublikowanych przed ostatnim postem. Miałem je praktycznie przygotowane, ale trochę się rozchorowałem, a potem była już wersja finalna. Od połowy września zdążyłem się już z nią bardzo wnikliwie zaznajomić, eksperymentując z prawie wszystkimi nowo wprowadzonymi funkcjonalnościami (włącznie z Toolkitem) i uważnie wyłapując różnice.

W nowościach nie skupiam się tylko na tych najbardziej oczywistych i popularnych, ale także na tych bardziej wysublimowanych, o których rzadziej się mówi (można je wyłapać np. studiując wnikliwie dokumentację). Dokładnie przedstawię je w kolejnych postach, natomiast już dziś mogę udostępnić źródła moich ostatnich eksperymentów.

Part 4 zawiera całkowicie nowe funkcjonalności, wprowadzone wraz z wersją finalną (wszystkie za wyjątkiem kilku drobnych). Natomiast Part 3 stanowi update do przykładów z ostatniego posta. To wszystko opiszę dokładnie w następnym … odcinku . W kolejnym opublikuję materiały z którymi nie zdążyłem przed wersją finalną (Part 1 i 2 okraszone w miarę potrzeby drobniejszymi nowościami).

Na koniec dzisiejszego postu … wspomnę jak można sobie poszukać drogi na mapie. Można tradycyjnie, ale można też … z użyciem Windows Phone 7. Z myślą o swoim wyjeździe na MTS wziąłem na warsztat samplową aplikacyjkę z  Training Kita, przy czym pisałem ją sobie od początku, miejscami po swojemu (np. zamiast helperów do toucha użyłem obsługi gestów z Toolkita).

Jutrzejsza konferencja odbywa się tutaj:

BingMap_01x

Interesująca mnie droga wygląda następująco:

BingMap_05xx

Wskazówki, co do mojej trasy mam tutaj:

BingMap_06xx

Do zobaczenia na MTS !

Brak komentarzy: