piątek, 29 kwietnia 2011

Subiektywne spojrzenie na sesje MIX11

Trudno byłoby obejrzeć 120 sesji (o ile mnie pamięć nie myli), więc musiałem dokonać jakiegoś wyboru. Zarówno wybór, jak i opinie nie będą tutaj obiektywne, reprezentuję obóz związany z Silverlight i Windows Phone –:) Nie oznacza to, że napiszę tylko o sesjach związanych z tą tematyką, ale będą stanowiły one najliczniejszą grupę w podsumowaniu.

Zacznijmy od najlepszych (spośród obejrzanych/przejrzanych przeze mnie) pozycji.

W kategorii Windows Phone są to:

W kategorii Silverlight są to:

Przejdźmy teraz do sesji, które nie są dla mnie topowe, ale mogą poszerzyć horyzonty, przynajmniej część z nich warto obejrzeć:

Sesje, które nie wzbudziły we mnie większego entuzjazmu lub wydały mi się dość słabe:

Do tej całej rozpiski załączam plik, w którym robiłem oceny i krótkie komentarze do poszczególnych pozycji. Nie obejrzałem wszystkiego w 100%, co zamierzyłem, trochę sesji w końcu sobie odpuściłem –:)

Ten post napisałem by jakoś utrwalić swoje subiektywne opinie o MIX 11, by gdzieś w szufladzie nie zaginęły, jak było w przypadku poprzednich eventów. Od połowy tego tygodnia jestem myślami w szczegółach Silverlight 5, ale o tym będą już inne posty.

Brak komentarzy: