wtorek, 14 czerwca 2011

Do Mango-żerców: robocze podsumowanie

Postanowiłem  jak najszybciej wprowadzić tutaj trochę egzotyki…

mango05

O ile powyższe zdjęcie wprowadza w klimaty egzotyczne, o tyle nie jest głównym bohaterem tego posta. Miałem na myśli Windows Phone 7.1 Beta -;) 

Postanowiłem upublicznić swoje wstępne podsumowanie możliwości Windows Phone 7 Mango. Mimo formy prezentacji, nie jest to prezentacja w ścisłym tego słowa znaczeniu (ciut za długo, nawet jak na mnie-;), bardziej moje notatki i szkicowe zebranie informacji z różnych źródeł w jednym miejscu.

W oparciu o wybrane fragmenty tego roboczego podsumowania i wybrane przykłady z MSDN i WP7 Mango Training Kit (długie, miejscami dość skomplikowane, ale warte uwagi aplikacje) postaram się dziś moim kolegom wstępnie przybliżyć nowe możliwości Mango (całkiem tego sporo!). Do dopiero początek! W stosunkowo niedalekiej przyszłości zamierzam przybliżać wybrane funkcjonalności Mango w bardziej usystematyzowany sposób.

P.S Mam uwagę odnośnie laba z notyfikacji push: serwer korzysta z biblioteki do budowania i wysyłania wiadomości, ale wspominanej w opisie dll-ki nie ma w katalogu Assets! Wziąłem źródła tej biblioteki dla WP7.0 z app hub i w oparciu o prezentacje MIX (parametr Id zdaje się pominięty w dokumentacji MSDN dla notyfikacji tile) dopisałem sobie brakujące pola w wiadomościach toast i tile oraz uzupełniłem o nie wysyłaną zawartość. Działający, kompletny przykład możecie pobrać tutaj.

Brak komentarzy: