środa, 18 września 2013

BUILD 2013 (40): Kinect, Xbox SmartGlass, głos

Kilka sesji, które chciałem zobaczyć, bo byłem po prostu ciekawy…

Kinect zamieniający otoczenie na model 3D, który można później sobie wydrukować robi wrażenie.  Nasze ruchy są dokładniej analizowane, lepsze odwzorowanie kolorów, ulepszone gesty, usuwanie tła, API w HTML5 itd.  Obietnica nowego SDK v1.8 we wrześniu została spełniona. Możemy już pobierać najnowsze SDK, toolkit i runtime.

Scanning & Printing the Real-World Using Kinect for Windows and Preview of Kinect vNext

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Kinect Interactions: Get a Grip in C# or HTML5/Javascript

Periodic table

image

image

image

image

InteractionStream

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Usuwanie tła!

image

Lepiej z włączoną opcją

image

Słabo?!

image

Aplikacja Web

image

image

image

image

image

image

 

Real-World Machine Learning: How Kinect Gesture Recognition Works

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Klasyfikacja

image

image

image

image

image

Słabo?!

image

image

 

Inną ciekawą rzeczą jest SmartGlass. Tutaj jest mniej zmian w stosunku do zeszłego roku, choć są pewne ulepszenia dla Xbox One i fajna integracja z Windows 8.1.

Building Windows Second Screen Experiences Using Xbox SmartGlass

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Prezentacja o głosie systematycznie opowiada o rozwiązaniach, w dużej mierze w UI i na przykładzie Windows Phone 8. Można zobaczyć, ale dla mnie bez szału.

Voice Interaction Design

Bing

Windows Phone 8

image

Brak komentarzy: