niedziela, 1 grudnia 2013

Programista 11/2013: “Windows 8.1 okiem programisty”

Miło poinformować, że mój artykuł o Windows 8.1 został opublikowany w najnowszym świątecznym wydaniu pisma “Programista”. Gazetę można nabyć drogą elektroniczną lub tradycyjnie na półce.

Programista 11/2013 (18)  

To moja trzecia, najdłuższa publikacja na łamach tego pisma. Tym razem spojrzałem wnikliwie na Windows 8.1 zarówno z pozycji ogólnosystemowego Windows Runtime API, z perspektywy aplikacji Windows Store, jak i desktopowych. Najwięcej uwagi poświęciłem oczywiście dwóm światom Windows Store - XAML oraz HTML5. Czynię dużo aluzji do Windows 8, WPF czy Silverlight. Z takim bagażem przeszłości po prostu nie umiem spojrzeć już na najnowsze API inaczej…  W układaniu tekstu pomogły mi zarówno zmigrowane dotychczasowe rozwiązania w XAML i HTML5, jak również zupełnie nowe kawałki kodu. Cieszę, że udało mi się wszystko zrealizować, jak sobie założyłem. Powstał dość szczegółowy i precyzyjny obraz nowego systemu, oczywiście jak na gazetę. Inaczej powstałaby już książka –:) W każdym miejscu stawiałem na sedno sprawy, unikałem powtórzeń i zbytniego przegadania, chyba że trzeba było do czegoś nawiązać…

Zapraszam do lektury!

Hub1  Hub2

Brak komentarzy: