Ostatnie dwie sesje z Builda powiązane z Windows Phone 8 (nie liczę mogących zahaczać o aplikacje mobilne dwóch prezentacji z EF 5 i Windows Azure).
Jeśli chodzi o wydajność, to spodziewałem się jakichś bardziej wyrafinowanych przykładów, a zdarzały się takie we wcześniejszych latach. Tym niemniej sesja stanowi dobre zebranie nowych właściwości wpływających bezpośrednio na wydajność (choć były w większości wspominane na innych sesjach) oraz dobry pokaz profilingu (uwaga! nowe właściwości, nowo wprowadzone wsparcie dla kodu natywnego). Jest też ciekawostka, co nie zostało ukończone…
W przypadku drugiej sesji o grach Xbox Live na różnych platformach o obejrzeniu zdecydowała… ciekawość. Spodziewałem się więcej … gier oraz praktyki. Zamiast tego dostałem informacje na dość ogólnym poziomie, w niewielkim w sumie stopniu dotykających konkretnych spraw w Windows Phone. Tą sesję oceniam najsłabiej ze wszystkich do tej pory obejrzanych (23).
Windows Phone 8: Performance & Optimization for Developers
LongListSelector zastępuje ListBox’a. Podobny do wersji z toolkita, ale nie taki sam.
Demo 1: Problem z płynnym przewijaniem ekranu w aplikacji WP7. Po przemigrowaniu do WP8 problem znika.
Demo 2: Zamiana ListBox na LongListSelector. W Mango lista była szybsza, ale wciąż mogła chodzić ociężale. W WP8 z LLS zyskujemy znacznie większą płynność i szybkość reakcji.
W Mango limit 90 MB był pilnowany w sposób trochę liberalny. W WP8 dostajemy więcej pamięci, ale ze ścisłym egzekwowaniem.
Różne użycie pamięci przy różnych rozdzielczościach (większy ekran więcej pamięci).
Dekodowanie obrazka do wskazanych rozmiarów
Demo: Marble Maze http://aka.ms/vwwtxa
Building Cross-Device Xbox Games
Zamykam komputer/slate, jadę do domu … Otwieram inny komputer/urządzenie. Możliwość wybrania danych/stanu z chmury:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz