sobota, 7 marca 2009

4 Developers

Dziś w Krakowie odbyła się  konferencja 4 Developers.  Miałem występ poświęcony modelowaniu w "Oslo", który wpisuje się w cykl moich ostatnich wystąpień. Z uwagi na dość ograniczony czas opracowałem skróconą wersję mojej prezentacji. Mam jednak nadzieję, że udało mi się zainteresować tematem słuchaczy.

logo_pl

Na konferencji byłem również widzem i obejrzałem niektóre sesje. Nasza grupa .NET miała niemały wkład w agendę w ścieżce .NET.  Marcin Celej pokazał nową bibliotekę Microsoft do tworzenia profesjonalnych wykresów (m.in z zakresu finansów). Mateusz Kierepka pozwolił nam się oddalić w przyszłość, w której dzieci programują gry (skłoniło mnie to do refleksji). Bardzo interesujący okazał się  .NET Underground, na którym wystąpiło "trzech tenorów": Szymon Kobalczyk, Mateusz Kierepka oraz Daniel Biesiada (Microsoft). Szymon przedstawił  multi-touch w Windows 7  w oparciu o surface "domowej" roboty, Mateusz - układ elektroniczny z mikro .NET (aby go powiększyć publiczności użyto powiększalnika), a Daniel pokazał pisanie pixel shaderów w WPF.

Jednym słowem bardzo pozytywne wrażenia z konferencji. Są ludzie, którzy interesują się przyszłościowymi rozwiązaniami, a takie wypełniały dzisiejszy dzień.

Brak komentarzy: