niedziela, 22 marca 2009

Silverlight we Wrocławiu

Pisząc o Silverlight powinienem teraz napisać coś o Silverlight 3 Beta 1 zaprezentowanym na ostatniej konferencji MIX. Zacząłem zgłębiać newsy, oglądać relacje video, instalować narzędzia,  ale dziś ... nie napiszę o tym. Proszę mi wybaczyć ;)

Wczoraj miałem przyjemność być jednym z prowadzących szkolenie Silverlight w Sharepoint we Wrocławiu w ramach PGS. Moja rola polegała na pokazaniu tajników Silverlighta jako technologii samej w sobie. Część poświęconą integracji z Sharepoint poprowadził Michał.

IMG_3280_JPG

Szkolenie okazało się świetną imprezą, uczestnicy byli bardzo aktywni, a  mnie się bardzo dobrze prowadziło. Co ciekawe wydarzenie wykroczyło poza ramy lokalne. Przyjechał kolega z Poznania (PGD.NET) oraz 2 uczestników ... z Krakowa. 

Podziękowanie dla Michała za dłuuugie oprowadzenie po mieście, zapewnienie noclegu, spotkanie w knajpie i organizację całości. Wszystko zostało zaplanowane i przewidziane w najdrobniejszych szczegółach. Myślę, że to spotkanie dobrze pokazało integrację polskich społeczności związanych z różnymi technologiami Microsoft z różnych miast.

Brak komentarzy: