poniedziałek, 10 czerwca 2013

W oczekiwaniu na BUILD 2013: TechEd 2013 (3)

Tym razem dwie sesje. Jedna o HTML5, druga o współdzieleniu kodu między Windows 8 i Windows Phone 8.

 

All Aboard for the Future of HTML5 Mobile and Hybrid Web Apps for Windows Phone 8 and Windows Tablets

Sesja stanowi podsumowanie HTML5 na platformach Windows i nie tylko. Po opisie spodziewałem się jednak czegoś więcej, zabrakło mi spojrzenia na przyszłość, nie wiem może jakiejś wzmianki o rozwoju np. WinJS. Tutaj przeważąjącą część stanowią dobrze już znane elementy HTML5.

image_thumb[77]

image_thumb[80]

image_thumb[87]

image_thumb[90]

image_thumb[93]

image

image

 

Build It Once For Both: Writing Code and Designing for Windows 8 and Windows Phone 8

Niedawno oddałem do publikacji artykuł o .NET omawiający to zagadnienie w wielu aspektach. Prezentację jednak obejrzałem, bo chciałem zobaczyć co zostanie na ten temat powiedziane. Liczyłem na jakiś przebłysk z przyszłości, ale się przeliczyłem. Tym niemniej otrzymujemy dobre podsumowanie bieżącego stanu, poruszane są najważniejsze zagadnienia, choć nie wszystkie. Zyskujemy pełne spojrzenie np. na współdzielenie view modeli i ciekawy przykład z kolorowymi żarówkami w C#/XAML. Duży plus dla autora, że spojrzał szerzej i uwzględnił w początkowej części prezentacji także HTML5 i C++.

Yeti Bowl - https://yetibowl.codeplex.com/  (gra HTML5)

image

image

image

Add as link (mobile first, Win8 –> WP8)

image

Brak komentarzy: