czwartek, 12 lutego 2015

Windows 10 for phones - hurra!?

Tło obrazkowe dla Start. Więcej szybkich akcji z centrum notyfikacyjnego. Interaktywne notyfikacje (np. anulowanie alarmu, mapy, odpowiadanie na tekstowe wiadomości, także za pomocą głosu). Kojarzy mi się to trochę z Androidem. Nawet pisałem we wrześniu zeszłego roku, że tego jeszcze w Windows nie ma i mogłoby być przydatne. A tu proszę, zrobili.  Ale idźmy dalej. Poszerzony text-to-speech. Większe możliwości aplikacji Photos (synchronizacja wszystkich lokalnych zdjęć i tych z OneDrive). Aplikacja File Explorer!  Niestety… pierwsze preview nie zostało przewidziane na model mojej słuchawki  –:(  Wynika to z systemu partycji nad czym pracują. Tak więc póki co nie poczuję dreszczu ryzyka…  BTW są materiały w sieci jak sobie radzić nawet w najgorszych przypadkach (nie mam tu na myśli prostego skorzystania z narzędzia MS do przywracania WP 8.1).

Bardzo sprawnie przeprowadzona, klarowna demonstracja. Aczkolwiek jakoś mało mnie zaskakuje, w sumie wszystko albo prawie wszystko już gdzieś widziałem, zdaje się na ostatnim evencie związanym z Windows 10.

Linki

Brak komentarzy: