poniedziałek, 18 maja 2015

BUILD 2015 (8) - Windows Store, dostępność, urządzenia wejścia, Win2D, Microsoft Passport & Windows Hello, audio i wideo, mapy i lokalizacja, Surface Hub

Aby nie było monotonnie, mieszanka różnych tematów związanych z Windows 10. Niektóre z nich są jeszcze kontynuowane na innych sesjach, do których zajrzę w dalszej kolejności. Jedne prezentacje dość przewidywalne, inne pokazujące więcej nowych rzeczy. W moim odczuciu najbardziej godne uwagi tutaj są:

  • Win2D - nowy framework do wygodnego korzystania z dobrodziejstw Direct 2D z poziomu C#/.NET/C++
  • Microsoft Passport i Windows Hello - nowe sposoby autentykacji oparte na PIN lub wzorcach biometrycznych tj. twarz, palec, tęczówka oka, bardzo proste API
  • nowe możliwości w audio i wideo - wysokopoziomowe definiowanie warstw, efektów, przejść czy bardziej złożonych scenariuszy np. karaoke z nagrywaniem, obsługa MIDI
  • Surface Hub - optymalizacja uniwersalnych aplikacji

 

All That is New in the Windows Store

image

image

aplikacja uniwersalna

image

image

image

image

dostępne preview

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Harnessing the Full Power of Input in Universal Windows Apps

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Building Accessible Universal Windows Apps

ustawianie kafelków za pomocą narratora

w przeglądarce web i XAML

image

 

Introducing Win2D: DirectX-Powered Drawing in C#

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Microsoft Passport and Windows Hello: Moving Beyond Passwords and Credential Theft

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

A Studio in the Palm of Your Hand: Developing Audio and Video Creation Apps for Windows 10

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

istniejący kod i biblioteki: shadery, Direct3D, Win2D, Lumia Imaging SDK

odtwarzanie, przechwytywanie, transformowanie

image

image

image

przekazywanie parametru

image

image

image

image

Movie Maker - tranzycje przy przejściach

image

MIDI w audio

image

image

Raspberry Pi

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Leveraging Maps and Location Across Phone, Tablet, and PC in Your Windows Apps

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Surface Hub: Building Windows Universal Apps for Surface Hub and the Large Screen

image

image

image

image

image

image

image

rodzina Windows.Team

InkCanvas domyślnie wspiera jedynie elektroniczne pióro, dotyk można włączyć

image

image

image

image

Brak komentarzy: