poniedziałek, 13 lipca 2015

10166 Mobile, wyciek 10176

Nowe buildy idą bardzo szybko, ledwo w czwartek postawiłem 10166 na PC (+ SDK), a już w w piątek został wypuszczony 10166 Mobile (notabene ta sama wersja co w emulatorze z SDK), którego zainstalowałem na telefonie wczoraj. Migrując z 10149 otrzymałem wersję, która co prawda działała, ale nie miała tła na ekranie startowym (niedługo po update był też epizod, że żadna aplikacja nie chciała się otworzyć i pokazywany był komunikat, że wynika to z update Store, miałem dwa sklepy o nazwie Store i może to było jakąś przyczyną, która na szczęście ustała). Zresetowałem więc z poziomu Settings telefon, otrzymałem odświeżony system 10166 bez starych app-ek i z tłem na ekranie startowym i przezroczystością. O ile z buildem 10149, który miał mieć tyle problemów, ja nie miałem najmniejszego, o tyle ten bardziej zachwalany i stabilny 10166 wymagał resetu po updacie. 

Ostatnie newsy:

Brak komentarzy: