środa, 3 maja 2017

[DSP2017] 20# Holowizja - przyszli po mnie do pokoju, ale ich zabijam

Nasza wersja gry SurvivalShooter na HoloLens zaczyna pomału nabierać kształtów. Tym razem dorzuciłem pozostałe rodzaje wrogów - ZomBear oraz Hellephant, a także dorobiłem prosty licznik punktów.

A więc przyszli po mnie…

HZX2

Ale ja: pif-paf, pif-paf, pif-paf…  Na początku zabiłem największego zombi za 50 punktów! Los kolejnych jest już policzony…

HZX3

Od strony Unity w Assets w prefabs przybyły odpowiednie prefabrykaty wrogów. Na scenie póki co statycznie umieściłem dwa dodatkowe zombi oraz Canvas z polem tekstowym do wyświetlania punktów. W stosunku do oryginału licznik jest skromniejszy, nie chciałbym by zbytnio absorbował uwagę, może i tak trochę przeszkadzać, ale na pierwszy raz ujdzie.

HZX4

Pole tekstowe zaopatrzone jest w znany już skrypt ScoreManager. Aby punkty się dodawały odkomentowałem odwołanie do niego w skrypcie EnemyHealth.

Aktualne źródła znajdują się jak w poprzednio w HoloSurvivalShooter na githubie. Dwa punkty “to do” z wymienionych w poniedziałek zrobione.  Te były dość proste, przed nami szykują się trudniejsze. Zombi, aby stać się groźne, muszą same się przemieszczać i to tak, by posiadacza HoloLens na głowie osaczać.  Do następnego spotkania z zombi!

Brak komentarzy: