wtorek, 1 lipca 2008

Microsoft.VisualStudio.ServicesProxy.dll a tworzenie referencji do serwisu WCF w Silverlight 2 Beta 2

Otóż próbowałem dziś skorzystać z WCF z poziomu Silverlight 2 Beta 2. Mimo że wzorowałem się na tutorialu, to w praktyce wystąpił problem z wygenerowaniem referencji w projekcie Silverlight do serwisu WCF znajdującego się w tym samym solution. Ponieważ zajęło mi ładną chwilę czasu, myślę że warto o tym napisać.

Po różnorakich próbach praktycznych i szukaniu przyczyny - w końcu na stronie http://www.itwriting.com/blog/665-more-silverlight-visual-studio-setup-hassles.html natrafiłem na informacje, że nie jestem z tym problemem odosobniony. Także wyskakujący błąd przy zamykaniu Visual Studio nie przydarzył się tylko mnie. Jak się okazuje, wystarczy przed instalacją Silverlight tools usunąć Microsoft.VisualStudio.ServicesProxy.dll, a instalator wgra nowszą wersję tej biblioteki i wtedy problemy znikną.

Brak komentarzy: