piątek, 2 maja 2014

BUILD 2014 - urządzenia z Windows, desktop development, wieloplatformowe aplikacje w Visual Studio 2013, Xamarin, wydruki 3D

Na koniec zostawiłem prezentacje, które może nie są topowe w tym roku, ale czasami ogląda się je z ciekawości. Poniższa pierwsza piątka czasami przejawi jakąś ciekawostkę, ale ogólnie była już gdzieś widziana, znana etc.

 

Windows and the Internet of Things

Zestawienie różnych urządzeń z Windows, a także kilka mniej znanych wersji tego systemu. Fajne demo ze światłami sterowanymi zdalnie przez aplikację WP.

image

image

image

sterowanie światłami przez Bluetooth

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

telefon odporny na upadki

image

image

image

W zależności, kto się zaloguje na urządzeniu, będzie dostęp do pewnych przycisków lub nie (np. manager ma dostęp do kamery)

image

image

komunikacja aplikacji Modern z aplikacjami desktop

image

zamiana Windows w kiosk

image

http://windowsondevices.com

 

Windows Desktop Development Platform Advancements

Widać, że pisanie na desktop się kończy. Jedyną zmianą w stosunku do zeszłego roku jest wsparcie jeszcze jednego skalowania.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Strategies for Developing Cross-Device Applications with Visual Studio 2013

Nic nowego, przełomowego, wszystko już znane od kilku lat…  Bardziej ciekawa część z Xamarinem.

image

aplikacje Web

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

dorobione bindowanie

image

image

image

Android: kompilacja do Java bytecode, bezpośrednie debugowanie w VS

image

iOS: trudniej, zdalna kompilacja i debugowanie za pośrednictwem MAC-a. IPada podłączamy do MAC-a, z którym rozmawia agent Xamarin.

image

 

Go Mobile with C# and Xamarin

Kolejna komercyjna prezentacja Xamarin, podobna do tych z lat ubiegłych. Nie ma już szału, ale pokazano potencjał obecnej platformy i narzędzi. Async czy designer dla Androida czy iOS na porządku dziennym w Visual Studio. Universal apps, biblioteki PCL, komponenty jak np. do Google Glass, testowanie w chmurze - Xamarin ciągle się rozwija.

image

image

image

image

image

image

API ściśle typowane w przeciwieństwie do oryginałów

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

3D Printing with Windows

Co się zmieniło od zeszłego roku w wydrukach 3D?  Więcej aplikacji, firm, drukarek, takiego uderzenia jak w zeszłym roku nie ma, ale kilka fajnych aplikacji można zobaczyć w akcji.

image

image

image

image

image

image

foremka na czekoladę

image

image

image

projection –> cylinder

image

image

image

image

image

image

image

image

Brak komentarzy: